Nawigacja

Wydawca treści

Telefony

Telefony

Telefony

Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej (KAS):

  • 22 330 03 30 – z telefonów komórkowych
  • 801 055 055 – z telefonów stacjonarnych
  • +48 22 330 03 30 – z telefonów z zagranicy

Dowiedz się więcej o Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej (link otwiera nowe okno przeglądarki w serwisie zewnętrznym).


Obsługa telefoniczna klientów 

  • Poniedziałek: 8:00 – 18:00
  • Wtorek – piątek: 8:00 – 15:00

Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.

Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.

Wybierz cyfrę 1, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników urzędów skarbowych. Następnie, aby wybrać odpowiednią kategorię sprawy, naciśnij odpowiednią cyfrę na klawiaturze numerycznej telefonu:

  • Podatek dochodowy od osób fizycznych PIT - wybierz 1
  • Podatek od czynności cywilnoprawnych PCC - wybierz 2
  • Spadki i darowizny - wybierz 3
  • Podatek od towarów i usług VAT, i kasy fiskalne - wybierz 4
  • Podatek dochodowy od osób prawnych - wybierz 5
  • Podatek akcyzowy - wybierz 6
  • Rejestracja podatkowa NIP, VAT, ZAP-3, rachunek bankowy - wybierz 7
  • Umówienie wizyty w urzędzie - wybierz 8

Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkową – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych udzielają indywidualnej informacji podatkowej, po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN nadanym w e-Urzędzie Skarbowym.

*Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.


Egzekucja administracyjna

Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy: 

  • (52) 33 97 496
  • (52) 33 97 592

TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym 

Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.

Pamiętaj! Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.

Ręka na smartfonie. Obok chmurka z trzema kropkami. Napis: Jak ustawić swój telePIN? Dowiesz się na podatki.gov.pl

Dowiedz się więcej na temat usługi e-Urzędu Skarbowego – telePIN, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/druga-edycja-telepin/ (link otwiera nowe okno przeglądarki w serwisie zewnętrznym).


Krajowa Informacja Skarbowa 

Logo Krajowej Informacji Skarbowej.
Konsultanci Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.

Wybierz cyfrę 2, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników Krajowej Informacji Skarbowej (KIS).

Na infolinii KIS uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii KIS nie udzielają indywidualnej informacji podatkowej.


Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.

Ikonka osoby i napis e-Urząd Skarbowy.

e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7. 

Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/ (link otwiera nowe okno przeglądarki w serwisie zewnętrznym).

Twój e-US. Odbieraj dokumenty na swoim koncie. Wyraź zgodę na e-Korespondencję w e-Urzędzie Skarbowym.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 30.03.2015 Data publikacji: 30.03.2015 13:20 Data ostatniej modyfikacji: 15.01.2025 14:50
Autor: Kamil Ratke Osoba publikująca: Kamil Ratke Osoba modyfikująca: Beata Kręciszewska
Rejestr zmian