Wydawca treści
Starszy inspektor ds. kontroli stanu technicznego obiektów oraz prowadzenia inwestycji budowlanych i remontów w Dziale Zarządzania i Administrowania Nieruchomościami w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Starszy inspektor ds. kontroli stanu technicznego obiektów oraz prowadzenia inwestycji budowlanych i remontów w Dziale Zarządzania i Administrowania Nieruchomościami w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Numer: 58134
Tytuł: Starszy inspektor ds. kontroli stanu technicznego obiektów oraz prowadzenia inwestycji budowlanych i remontów w Dziale Zarządzania i Administrowania Nieruchomościami w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Data publikacji: 02.12.2019 08:33
Termin składania ofert: 16.12.2019 23:59
Opis
Ogłoszenie o naborze nr 58134
IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
Dyrektor poszukuje kandydatów na stanowisko:
Starszy inspektor
ds. kontroli stanu technicznego obiektów oraz prowadzenia inwestycji budowlanych
i remontów
w Dziale Zarządzania i Administrowania Nieruchomościami w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Wymiar etatu: 1
Stanowiska: 1
Dodatkowe:
• pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie warunki: złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Czartoryskiego 20
85-222 Bydgoszcz
ADRES URZĘDU:
ul. Dr. E. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz
WARUNKI PRACY
Pracownikom oferujemy:
• stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie,
• wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: 4.025,57 zł brutto– przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 2,10,
• dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka"),
• nagrody jubileuszowe,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczęcia pracy między 7:00 a 8:00,
• otwartą i przyjazną atmosferę w pracy,
• pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie,
• możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
• możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie
• budynek nieprzystosowany architektonicznie do poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchową
ZAKRES ZADAŃ
• Opracowywanie kosztorysów inwestorskich, przygotowywanie materiałów przetargowych dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, dokonywanie typowania robót, przedmiarowania
• Przeprowadzanie kontroli okresowych obiektów budowlanych Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
• Nadzorowanie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego oraz współpraca z inspektorami nadzoru, przygotowywanie dokumentacji w sprawach technicznych, prowadzenie korespondencji z wykonawcami
• Współpraca z organami samorządu terytorialnego, terenowymi organami administracji rządowej oraz instytucjami i jednostkami będącymi gestorami urządzeń użyteczności publicznej w sprawach związanych z prowadzonymi przez Izbę Administracji Skarbowej w Bydgoszczy procesami inwestycyjnymi i remontowymi
• Wspomaganie obsługi systemu MACHINA
• Przygotowywanie zleceń prac remontowych, remontowo-budowlanych oraz umów w tym zakresie
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
• Wykształcenie: średnie
• Doświadczenie zawodowe: powyżej 1,5 roku w obszarze administracji lub co najmniej 0,5 roku w obszarze prawa budowlanego
• Uprawnienia konstrukcyjno-budowlane
• Dobra znajomość przepisów w zakresie prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego oraz finansów publicznych
• Umiejętność stosowania prawa w praktyce
• Komunikatywność
• Umiejętność wykonywania przeglądów budowlanych
• Umiejętność sporządzania kosztorysów budowlanych
• Posiadanie obywatelstwa polskiego
• Korzystanie z pełni praw publicznych
• Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• Brak pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów oraz brak współpracy z ww. organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
WYMAGANIA DODATKOWE
• Wykształcenie: średnie budowlane
• Uprawnienia dotyczące instalacji sanitarnych
• Umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku
• Odporność na stres
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Prawo jazdy kat. B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
• Życiorys / CV i list motywacyjny
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadanego doświadczenia
• Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych
• Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
• Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek / kandydatów
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
• Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień dotyczących instalacji sanitarnych
• Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
• Dokumenty należy złożyć do dnia 16 grudnia 2019 r.
• Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
• Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Marcinkowskiego 7
85-056 Bydgoszcz
z dopiskiem „oferta pracy IAS – ILN"
DANE OSOBOWE-KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Dr. E. Warmińskiego 18 (dalej: IAS w Bydgoszczy), jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy.
2. W IAS w Bydgoszczy został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: IOD.Bydgoszcz@mf.gov.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwa-rzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchy-lenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), w zakresie wskazanym w art. 221 Kodeksu pracy, ustawie o służbie cywilnej,ustawie o Krajowej Administracji Skarbowej oraz rozporządzeniach wykonawczych do wskazanych ustaw, natomiast inne dane, w tym da-ne do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
5. Podanie danych wymaganych przepisami prawa wymienionymi w pkt 3 jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.
6. Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych we wskaza-nych w pkt 3 przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadze-nia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, numeru Pesel, informacji o niepełnosprawności, adresu e-mail).
7. Pani/Pana dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami da-nych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
8. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
9. Przekazane na potrzeby niniejszej rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres trzech miesięcy od daty zatrudnie-nia osoby wyłonionej w drodze naboru.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania oraz prawo ograniczenia przetwarzania.
11. W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo do usunięcia danych.
12. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Bydgoszczy Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Zakres tematyczny wiedzy przewidziany w naborze:
- ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane oraz rozporządzenia wykonawcze do ustawy.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.
DOKUMENTY ZAWARTE W OFERCIE PRACY, TJ. LIST MOTYWACYJNY, CV ORAZ OŚWIADCZENIA, MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM, A DODATKOWO LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA TAKŻE DATĄ.
Dokumenty przedkładane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka:Ogłoszenia → Nabór).
Postępowanie kwalifikacyjne składa się z dwóch etapów i polegać będzie na sprawdzeniu wiedzy i umiejętności kandydata w formie testu oraz rozmowie kwalifikacyjnej. Zastrzega się możliwość rezygnacji z testu i połączenia sprawdzenia wiedzy z rozmową kwalifikacyjną.
O terminach etapów naboru kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną – w tym celu zaleca się podanie numeru telefonu i adresu e-mailowego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 32 56 173 lub pisząc na adres e-mail: nabory.IAS.Bydgoszcz@mf.gov.pl