«Powrót

Badanie zadowolenia i oczekiwań klientów Urzędu Skarbowego w Brodnicy

Badanie zadowolenia i oczekiwań klientów Urzędu Skarbowego w Brodnicy

Badanie zadowolenia i oczekiwań klientów Urzędu Skarbowego w Brodnicy

W związku z ogólnokrajową jednolitą metodą badania dotyczącego oceny działalności administracji podatkowej w II półroczu 2015 roku obejmującego satysfakcję klientów ze świadczonych usług publicznych przez urzędy skarbowe, w dniach od 16 listopada 2015r. do 27 listopada 2015r. w Urzędzie Skarbowym w Brodnicy przeprowadzone zostanie badanie ankietowe w tym zakresie. Celem badania jest poznanie opinii na temat obsługi podatników przez pracowników tutejszego Urzędu i w konsekwencji zwiększenie satysfakcji klientów. Klienci, którzy w tym czasie odwiedzą nasz Urząd poproszeni zostaną o wypełnienie ankiety i pozostawienie jej pracownikowi, bądź wrzucenie do wystawionej skrzynki z napisem „Ankiety". Ankiety są całkowicie anonimowe, a wszelkie informacje w nich zawarte wykorzystane zostaną do doskonalenia jakości pracy i świadczonych przez urząd usług w zakresie:

  • zadowolenia z obsługi przez pracowników Urzędu podczas wizyty/kontaktu z Urzędem,
  • wiedzy i kompetencji oraz prostoty wypowiedzi pracowników Urzędu,
  • kultury obsługi klienta,
  • czasu oczekiwania na załatwienie sprawy,
  • dostępu do formularzy i druków składanych w Urzędzie,
  • pozostałych czynników mających wpływ na dostęp do informacji i formularzy oraz ich aktualności i czytelności.
bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 10.11.2015 Data publikacji: 10.11.2015 14:15 Data ostatniej modyfikacji: 10.11.2015 14:15
Autor: Krystyna Polaszewska Osoba publikująca: Magdalena Lemańska Osoba modyfikująca: Magdalena Lemańska
Rejestr zmian