- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług
i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT –· (54) 25 23 307 |
VAT – (54) 25 23 310, (54) 25 23 311 |
CIT – (54) 25 23 307 |
podatek akcyzowy – (54) 25 23 313, (54) 25 23 326 |
spadki/darowizny – (54) 25 23 302 |
rejestracja podatników – (54) 25 23 308 |
egzekucja administracyjna – (54) 25 23 336, (54) 25 23 339 |
rachunkowość podatkowa – (54) 25 23 331, (54) 25 23 332 |
komórka wierzycielska – (54) 25 23 333, (54) 25 23 332 |
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.aleksandrow-kujawski@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, przyjmowanie Klientów odbywać się będzie w następujących godzinach:
• Poniedziałki: 8:00 – 18:00
• Od wtorku do piątku: 8:00 – 15:00
Pamiętaj, przed planowanym przyjściem do urzędu umów wizytę elektronicznie lub telefoniczne.
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.