Wdrożenie usprawnień w komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w 75 urzędach administracji rządowej
Wdrożenie usprawnień w komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w 75 urzędach administracji rządowej
Źródło: Urząd Skarbowy w Brodnicy
W ramach projektu systemowego realizowanego przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów pn. „Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej" Urząd Skarbowy w Brodnicy w latach 2013-2015 uczestniczył w projekcie „Wdrożenie usprawnień w komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w 75 urzędach administracji rządowej". Dzięki uczestnictwu w projekcie Klienci Urzędu mają możliwość obiektywnej oceny pracy pracowników, mają wpływ na działania mające na celu podnoszenie jakości świadczonych usług co przedkłada się na lepsze zaspokojenie ich własnych potrzeb i oczekiwań, a także mają możliwość wpływu na korygowanie powstałych nieprawidłowości w obsłudze poprzez eliminowanie wskazanych przyczyn.
Końcowym efektem było uzyskanie dyplomu.
| Informacje o publikacji dokumentu Data utworzenia: 09.07.2015 | Data publikacji: 09.07.2015 07:06 | Data ostatniej modyfikacji: 09.07.2015 07:06 | Autor: Marek Kryś | Osoba publikująca: Maciej Cichański | Osoba modyfikująca: Maciej Cichański | | |