- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług
i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym, w jaki sposób można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT – numery telefonów
|
VAT – numery telefonów
|
CIT – numery telefonów
|
rejestracja podatników – numery telefonów
|
rachunkowość podatkowa i komórka wierzycielska – numery telefonów
|
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.kujawsko-pomorski@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, przyjmowanie Klientów odbywać się będzie w następujących godzinach:
• Poniedziałki: 8:00 – 18:00
• Od wtorku do piątku: 8:00 – 15:00
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.