De minimis formularz-informacja PDF (78 KB)
Oświadczenie o stanie majątkowym do jednostek samorządu terytorialnego PDF (101 KB)
Oświadczenie o stanie majątkowym działalność gospodarcza PDF (93 KB)
Oświadczenie o stanie majątkowym osoba fizyczna PDF (92 KB)
Wniosek o potwierdzenie na załączonych drukach PDF (65,8 KB)
Wniosek o wydanie certyfikatu rezydencji PDF (76,6 KB)
Wniosek o wydanie zaświadczenia - ryczałt PDF (75 KB)
Wniosek o wydanie zaświadczenia w zakresie działu spadku PDF (198 KB)
Wniosek o wydanie zaświadczenia o przychodzie-dochodzie-należnym podatku PDF (75,3 KB)
Wniosek o wydanie zaświadczenia w zakresie podatku od spadków i darowizn PDF (160 KB)
Wniosek o zaświadczenie o niezaleganiu-zaleganiu_osoba fizyczna PDF (68 KB)
Wniosek o zaświadczenie o niezaleganiu-zaleganiu_sp. z.o.o. PDF (44,5 KB)
Wniosek o wykonanie/wydanie kserokopii dokumentu PDF (108 KB)
Zgłoszenie zawarcia umowy najmu okazjonalnego lokalu PDF (110,6 KB)
Aplikacja ERZDD - Elektroniczny Rejestr Zestawień Dokumentów Dostawy Wyrobów Węglowych Zwolnionych z Akcyzy
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom podatników prowadzących działalność w zakresie podatku akcyzowego jako pośredniczące podmioty węglowe, a także w celu ułatwienia wykonywania obowiązków podatkowych związanych z ww. działalnością, udostępniamy Państwu aplikację ERZDD (Elektroniczny Rejestr Zestawień Dokumentów Dostawy Wyrobów Węglowych Zwolnionych z Akcyzy).
Zgodnie z treścią art. 138r. ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. – o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 43, z późn. zm.) podmiot, który wystawia dokument dostawy, sporządza kwartalne zestawienie wystawionych dokumentów dostawy. Jeden egzemplarz tego zestawienia przekazuje właściwemu naczelnikowi urzędu skarbowego w terminie do 25. dnia miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy zestawienie (ust. 1). Zestawienie, o którym mowa w ust. 1, powinno zawierać datę jego sporządzenia, nazwę albo imię i nazwisko oraz adres siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu sporządzającego zestawienie oraz wykaz wystawionych dokumentów dostawy określający datę wystawienia dokumentu dostawy, a w przypadku wyrobów akcyzowych, o których mowa w art. 32, oraz w przypadkach określonych w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 38 ust. 1, oraz art. 38 ust. 2 pkt 1 lub art. 39 ust. 1, również nazwę albo imię i nazwisko oraz adres siedziby albo miejsca zamieszkania odbiorcy wyrobów zwolnionych, kod CN i ilość wyrobów zwolnionych wpisanych do dokumentu dostawy (ust. 2). Wpisów do zestawienia, o którym mowa w ust. 1, dokonuje się chronologicznie, w sposób trwały i wyraźny, niezwłocznie po wystawieniu dokumentu dostawy. Karty zestawienia numeruje się kolejno od numeru jeden i opatruje stemplem podmiotu sporządzającego zestawienie. Poprawka powinna być dokonywana w taki sposób, aby przekreślony pierwotny tekst pozostał czytelny. Poprawka powinna zostać potwierdzona podpisem osoby dokonującej poprawki, z podaniem daty jej dokonania (ust. 3). Zestawienie, o którym mowa w ust. 1, może być sporządzane oraz przekazywane naczelnikowi urzędu skarbowego, o którym mowa w ust. 1, w formie elektronicznej, w sposób uzgodniony z tym naczelnikiem (ust. 4). Przepisy ust. 1-4 stosuje się odpowiednio w przypadku gdy dokumentem dostawy jest faktura (ust. 5).
Pośredniczące podmioty węglowe, chcące korzystać z aplikacji ERZDD, muszą uzyskać „klucz weryfikacyjny" od właściwego naczelnika urzędu skarbowego:
- od Naczelnika Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy (ul. Rejtana 5, 85-032 Bydgoszcz) właściwego w zakresie akcyzy dla powiatów: bydgoskiego, inowrocławskiego, mogileńskiego, nakielskiego, sępoleńskiego, świeckiego, tucholskiego, żnińskiego oraz miasta Bydgoszczy,
- od Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu (ul. Mazowiecka ul. Mazowiecka 63,
87-100 Toruń) właściwego w zakresie akcyzy dla powiatów: aleksandrowskiego, brodnickiego, chełmińskiego, golubsko-dobrzyńskiego grudziądzkiego, lipnowskiego, radziejowskiego, rypińskiego, toruńskiego, wąbrzeskiego, włocławskiego oraz miast: Grudziądza, Torunia i Włocławka.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów:
- 52 339-76-41 (Trzeci Urząd Skarbowy w Bydgoszczy);
- 56 664-77-69 (Drugi Urząd Skarbowy w Toruniu).